مقاله شبیه سازی نگهدارنده های دسته میله های سوخت هسته ای و پره های مخلوط کننده آن و آنالیز ارتقاء نرخ تبادل حرارت در قلب راکتورهای آبی تحت فشار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی نگهدارنده های دسته میله های سوخت هسته ای و پره های مخلوط کننده آن و آنالیز ارتقاء نرخ تبادل حرارت در قلب راکتورهای آبی تحت فشار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی نگهدارنده های دسته میله های سوخت هسته ای و پره های مخلوط کننده آن و آنالیز ارتقاء نرخ تبادل حرارت در قلب راکتورهای آبی تحت فشار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی نگهدارنده های دسته میله های سوخت هسته ای و پره های مخلوط کننده آن و آنالیز ارتقاء نرخ تبادل حرارت در قلب راکتورهای آبی تحت فشار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی نگهدارنده های دسته میله های سوخت هسته ای و پره های مخلوط کننده آن و آنالیز ارتقاء نرخ تبادل حرارت در قلب راکتورهای آبی تحت فشار :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

طراحی یک مجموعه سوخت علاوه بر طراحی نوترونیک نیاز به آنالیز ترموهیدرولیکی دارد تا از عملکردایمن آن در شرایط عادی و حادثه اطمینان حاصل شود. در این تحقیق پره های مخلوط کننده بر روی نگهدارنده سوخت هسته ای تحت فشار، شبیه سازی شده و اثرات آنها در افزایش انتقالحرارت بین میله های سوخت وسیال خنک کننده بررسی شده است. این پره ها با آشفته سازی جریان و یا جلوگیری از گسترش لایه مرزی حرارتی بر روی میله های سوخت باعث افزایش ضریب انتقال حرارت شده و در عین حال باعث افت فشار در کانال می شوند. در این مطالعه اثر دو دسته پره مخلوط کننده بر روی توزیع سیال، ضریبانتقال حرارت در راستای کانال و همچنین کمیت های مربوط به چرخش سیال در کانال با پره مخلوط کننده در مقایسه با کانال بدون پره، از مهمترین پارامترهای بررسی شده می باشند.نتایج نشان می دهد که افت فشار و ضریب انتقال حرارت برای کانال با پره ها تقریبا دو برابر کانال بدون پره است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.