مقاله ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

جلب اعتماد مشتری از نکات کلیدی موفقیت هر کسب و کار است . به همین دلیل، محققین بسیاری به بررسی وجوه مختلف اعتماد وصاحبان شرکتها به پیشبینی راهکارهای لازم برای افزایش سطح اعتماد در مشتریان پرداختهاند . این راهکارها در وبسایتهای B2C میتواند شامل طراحی وبسایتی دارای ویژگیهای خاص اعتمادزا ( مانند سادگی استفاده، عدم رخداد خطا، وجود سیستمهای مشاوره 😉 باشد . با این وجود، چنانچه مشتری راههای استفاده از ویژگیهای فوق را نداند، تأثیر پیادهسازی این ویژگیها نیز زیاد نخواهد بود . بر این اساس، هدف این تحقیق شناسایی ویژگیهای موثر بر اعتماد مشتری و ارزیابی وبسایتهای دارای این ویژگیها بر اساس میزان موفقیت در شناساندن آنها به مشتری میباشد . برای رسیدن به این منظور، ابتدا عوامل موثر بر اعتماد مشتری شناسایی شده و میزان اهمیت هر یک تخمین زده شده است . از نتایج این اولویتبندی میتوان دریافت که هرچه شناخت مشتری از شرکت و کالاهای آن بیشتر باشد میزان اعتماد وی به وبسایت نیز بیشتر خواهد بود . در ادامه بر اساس این اهمیتها و نیز بررسی رفتارهای مشتریان با استفاده از ثبت اعمال گذشته آنها، میزان آشنایی آنها با عوامل اعتمادزای موجود در وبسایت ارزیابی شده است . این ارزیابی میتواند به شرکتها جهت اصلاح عوامل اعتمادزا و نیز آموزش کاربران جهت استفاده از این عوامل، به نحوی که باعث افزایش اعتماد مشتری گردد، کمک بسیاری نماید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.