مقاله تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

امروزه تبلیغات به عنوان یکی از موثرترین شیوه ها در رساندن پیام بنگاه های تجاری به مخاطبان آن محسوب می شود . هر ساله بودجه هنگفتی صرف تبلیغات می شود و هرگونه اشتباه در این راه، منجر به از بین رفتن مقادیر زیادی منابع مالی خواهد شد بدون آنکه اثربخشی لازم فراهم آید . مدل های سنتی انتخاب رسانه عمدتاً مبتنی بر معیارهای کمی بوده و کمتر قضاوت های کارشناسانه و توانایی ها و قابلیت های رسانه های مختلف را مد نظر قرار می دهد .
در این مقاله سعی بر آنست که با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی و برنامه ریاضی، یک مدل جهت تخصیص بودجه تبلیغات بسط و توسعه داده شود . برای این کار ابتدا با بهره گیری از روش پایین به بالا ابتدا برای رسانه های مختلف مزایا و معایبی بر شمرده می شود . آنگاه با تلفیق و ترکیب این مزایا و معایب، معیارهای انتخاب رسانه که در واقع معرف میزان اثربخشی رسانه است، تعریف می گردد . آنگاه معیارهای مستخرج پس از احراز اعتبارسنجی با روش دلفی در طی یک تصمیم گیری گروهی مبتنی بر فرایند تحلیل سلسله مراتبی مورد مقایسات زوجی قرار گرفته اوزان و به عبارتی ضرایب اثربخشی رسانههای مختلف تعیین می گردد . در آخر ضرایب بدست آمده به عنوان ضرایب تابع هدف یک مدل کوله پشتی با محدودیت سقف بودجه قرار می گیرد . با حل مدل مذکور بودجه تبلیغات به نحو بهینه تخصیص می یابد . در انتهای مقاله نیز مدل مذکور همراه با یک مثال عملی برای محصولات بهداشتی کودک ارائه خواهد شد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.