مقاله خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

سازمان جهانی تجارت و سلف آن گات طی ۵۰ سال گذشته و بخصوص در دهه های اخیر، مهمترین نقش را در دفع موانع تجاری، افزایش دسترسی به بازار و تضمین حضور در بازارهای جهانی ایفا کرده است و بدون شک رشد تجارت دراین سالها مرهون تلاش هایی است که در پی تدوین قوانین و مقررات تجاری آزادانه تر و کاهش موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای از طریق مذاکرات مداوم و مستمر تجاری درنهایت منجر به تشکیل سازمان جهانی تجارت شد.
سازمان جهانی تجارت از سه رکن تجارت کالا، تجارت خدمات و تجارت ایده تشکیل شده است و کلیه حوزه های مذکور ار در بر می گیرد. خدمات از منظر این سازمان به ۱۲ بخش اصلی و ۱۵۵ زیر بخش فرعی طبقه بندی می گردد.خدمات تبلیغات، بازاریابی ، مطالعات بازار و مشاوه مدیریت نیز ازجمله خدماتی است که تحت پوشش تجارت خدمات درسازمان جهانی تجارت قرار داردو در فرایند الحاق کشورها آزادسازی خواهد شد.
با توجه به پذیرش درخواست عضویت ناظر ایران در این سازمان از خردادماه سال جاری، فرایند الحاق ایران به این سازمان آغاز گشته و پیش بینی می گردد طی ۱۰ سال آینده ایران به عضویت کامل این سازمان درآید.
مقاله حاضر در نظر دارد ضمن شناسایی اهداف و اصول سازمان جهانی تجارت، الزامات این سازمان درحوزه تجارت خدمات را مورد بررسی قرار دهد و با مرور تجربه برخی کشورهای تازه ملحق شده به این سازمان، اینده تبلیغات، بازاریابی و مطالعات بازار در ایران را بعنوان یک فعالیت خدماتی بازرگانی در شرایط الحاق به این سازمان ترسیم نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.