مقاله طراحی مدل استراتژیک نام و نشان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل استراتژیک نام و نشان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل استراتژیک نام و نشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل استراتژیک نام و نشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل استراتژیک نام و نشان :

تعداد صفحات:۳۳

چکیده:

نام ونشان تجاری یکی از دارائیهای نامشهود هر شرکت می باشد که می تواند ارزشهای بسیاری برای شرکت خلق نماید . در دنیای کـسب و کار امروز آنچه نام و نشان ها ی قدرتمند به طور مشترک دارا هستند همانا در نظر داشتن نام و نشان به عنوان یک دارایی برای استراتژی بلند مدت شرکت و حمایت و پشتیبانی از آن است . مسئولیت بازاریابی در مدیریت نام و نـشان و در قبـال شـرکتها، ایجـاد رشـد و قابلیـت سودآوری در بلند مدت است . اما نام و نشا ن سازی تنها پاسخ مسایل به وجود آمده در دنیای تجارت امروز نیست . مـوارد اساسـی منفـی در ایجاد نام و نشان می تواند مورد ملاحظه قرار گیرد . اما به طور کلی اگر نام و نشان سازی به درستی به اجرا در آید، مزایای آن بر مـسایلش می چربد . نام و نشان مناسب به مشت ری و کارکنان شرکت رضایت و اعتماد به نفس می دهد و می تواند آگاهی بازار از محصولات جدید را افزوده و ورود محصولات به بازارها را تسریع نماید . در این مقاله با هدف ارائه سیمایی تقریباًً جامع از نام و نشان و مسایل مربوط به آن بـه
مرور نظریات مختلف ایراد شده پیرامو ن نام و نشان پرداخته شده و از جمع بندی نظریات محققین و خود نگارنده پیرامون این موضوع مهم، در نهایت با در نظر داشتن خصوصیات استراتژیک مسئله مورد بحث و نقش بسیار بحرانی آن در حیات شرکتها، مدلی استراتژیک برای نـام و نشان سازی موفق و بهره برداری از آن ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.