مقاله بررسی احتمالی میزان ولتاژ گذرای بازگشتی در کلیدهای قدرت در خطوط انتقال جبران شده با خازن سری با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی احتمالی میزان ولتاژ گذرای بازگشتی در کلیدهای قدرت در خطوط انتقال جبران شده با خازن سری با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی احتمالی میزان ولتاژ گذرای بازگشتی در کلیدهای قدرت در خطوط انتقال جبران شده با خازن سری با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی احتمالی میزان ولتاژ گذرای بازگشتی در کلیدهای قدرت در خطوط انتقال جبران شده با خازن سری با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی احتمالی میزان ولتاژ گذرای بازگشتی در کلیدهای قدرت در خطوط انتقال جبران شده با خازن سری با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در ایــن مقالــه دیــدگاهی احتمــالی ۱ جهــت بررســی تــاثیر جبرانســـازی خـــازن ســـری بـــر روی ولتـــاژ گـــذرای بازگشتی ) ) TRV 2 معرفی گردیده است . عمومـاً خـازن سـری به منظور افزایش ظرفیت انتقال توان خطوط مورد استفاده قرار می گیرد . در اغلب موارد وجود خـازن سـری سـبب افـزایش قابل توجه میزان TRV میگردد , لـذا بـه هنگـام جبرانسـازی سری خطوط انتقال ضروری اسـت تـا مطالعـات گـذرا بـرای طراحی کلیدها انجام پذیرد . تا کنون تحلیـل TRV عمومـاً بـا دیدگاه قطعی صورت گرفته است، اینگونه تحلیل ها بـه دلیـل در نظر گرفتن بدترین شرایط ممکن به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود . عوامـل غیـر قطعـیِ نـوع خطـا , مکـان خطا , لحظه وقوع خطا و زمان برطرف شـدن خطـا تـاکنون در تحلیل های با دیدگاه احتمالی مـورد توجـه قـرار گرفتـه انـد , لیکن مقاومت خطا در این تحلیـل هـا در نظـر گرفتـه نشـده است . یکی از نکات قابل توجه در این مقالـه در نظـر گـرفتن عامل تاثیرگذار و غیر قطعی مقاومت خطا مـی باشـد . حـذف مدلسازی مقاومت خطا سبب افزایش TRV می گـردد , لـذا بـه جوابهای محافظه کارانه ای منجر می شود که افزایش هزینه را دربر خواهد داشت . در این مقاله از شبیه سازی مونـت کـارلو
برای سنجش ماکزیمم TRV استفاده گردیده است . بهره گیری از این روش علاوه بر میسرسـاختن محاسـبه مقـدار مـاکزیممTRV مورد انتظار , امکان تعیین توزیع احتمال این ولتاژ را نیزفراهم می نم اید . شبیه سـازی بـرای دو حـالتی کـه خـازن در طرفین خط و یا در وسط خط نصـب گـردد، انجـام گردیـده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.