مقاله ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ساخت و استاندارد سازی مدل خشنودی شغلی کارکنان بانک سپه بر مبنای مدل EFQM :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در مدل تعالی سازمانی، کارکنان سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند؛ زیرا عملکرد، رضایت، وفاداری و انگیزه آنها از عوامل اصلی موفقیت سازمان محسوب می شوند )نجمی و حسینی،۱۳۸۳ ( . بر مبنای این مدل، اخذ نظرات مستمر در مقاطع زمانی معین درباره شاخص های انگیزشی و رضایت مندی اولین اقدامی است که سازمان های سرآمد جهت مدیریت بر خشنودی شغلی کارکنان خود انجام می دهند؛ زیرا، خشنودی کارکنان پیش نیاز رضایت مشتری است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.