مقاله مدیریت بازاریابی الکترونیک در صنعت برق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت بازاریابی الکترونیک در صنعت برق دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت بازاریابی الکترونیک در صنعت برق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازاریابی الکترونیک در صنعت برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت بازاریابی الکترونیک در صنعت برق :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این مقاله به بررسی بازاریابی الکترونیـک , اهمیـت بررسـی این مقوله در عصر کنونی , رابطه آن با تجـارت الکترونیـک و تفاوت های آن با بازاریابی کلاسیک در صنعت بـرق پرداختـه شده است . حرکت به سوی خصوصی سـازی , تعیـین بودجـه بازاریابی , شناخت بازارهای هدف در صنعت برق در دورترین نقاط دنیا و فرمول اساسی بازاریابی الکترونیـک شـامل جلـب توجه مشتریان , ایجاد علاقه مندی و تمایل به خرید محصـول از دیگر مباحث مورد بررسی بوده اند . در ادامه بـه اسـتراتژی های طراحی وب سایت شرکتهای مرتبط با صـنعت بـرق بـر اساس اصول بازاریابی الکترونیک شامل : اعتماد سازی , سیستم هدایت مشتریان , به روز بودن محصولات و اطلاعات سایت و راههای برقراری ارتباط دائم با مشتریان , پرداخته شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.