مقاله بهینه سازی هندسه بالک برای گرمایش آیرودینامیکی کمینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی هندسه بالک برای گرمایش آیرودینامیکی کمینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی هندسه بالک برای گرمایش آیرودینامیکی کمینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی هندسه بالک برای گرمایش آیرودینامیکی کمینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی هندسه بالک برای گرمایش آیرودینامیکی کمینه با استفاده از الگوریتم ژنتیک :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در این مقاله چگونگی تهیه ابزار بهینه سازی هندسه بالک وسایل پرنده ماوراء صوتی برای کمینه کردن گرمایش آیرودینامیکی به همراه نتایج آن مورد بررسی قرار گرفته است. در اینجا ابتدا یک برنامه محاسبه گر برای محاسبه ضرایب آیرودینامیکی و محاسبه گرمایش آیرودینامیکی روی بالک تهیه شده است. در این برنامه ابتدا با استفاده از روش های تحلیلی شوک – انبساطی با لحاظ اثرات گاز، تعادلی، خواص ترمودینامیکی در لبه خارجی لایه مرزی روی بالک محاسبه می شوند. سپس با استفاده از این خواص نیروهای آیرودینامیکی ونیز گرمایش ایرودینامیکی با استفاده از روش های نیمه تجربی بکویت و اکرت محاسبه می شوند. نتایج این برنامه ها با نتایج موجود درمنابع مختلف اعتبارسنحی شد کههمخوانی خوبی ملاحظه شده است. در ادامه یک برنامه بهینه ساز بر پایه روش الگوریتم ژنتیکپیوسته برای یافتن نقطه بهینه سراسری تهیه گردید. با مزدوج کردن این دو برنامه کار بهینه سازی هندسیچند نوع بالک برای کمینه کردن گرمایش آیرودینامیکی لبه حمله با فرض عدم کاهش ضریب برآ انجام شده است. در همع موارد نتایج بهینه سازی با انتظارات تئوریک همخوانی داشته است و مشاهده شده که گرمایش آیرودینامیکی لبه حمله از ۱۷ تا ۲۱ برابر کاهش یافته و اگرچه بهینه سازی تنها برای کمینه کردن گرمایش لبه – حمله انجام شده لیکن در همه موارد گرمایش روی سراسر سطح بالک نسبت به حالت اولیع کاهش یافته است. همچنین ضریب پساب بالک ها ۲۶ تا ۵۲ درصد نسبت به حالات اولیه کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.