مقاله تعیین تعرفههای مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راهاندازی بازار برق ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین تعرفههای مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راهاندازی بازار برق ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین تعرفههای مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راهاندازی بازار برق ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین تعرفههای مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راهاندازی بازار برق ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین تعرفههای مشترکین مختلف شرکتهای توزیع با توجه به راهاندازی بازار برق ایران :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله با توجه به محدودیتهای موجود در کشور، روشی برای تعیین تعرفه هـای مشـترکین مختلـف شـرکتهای توزیـع پیشنهاد شده است . در این روش حداقل تغییرات ساختاری در راستای رسیدن به اهداف شرکت بخش توزیع بـرق در بـازار , بکار می رود . در این روش ارتباطات مـالی شـرکت توزیـع و همچنین تعرفه های مشترکین مختلف، به طـوری تنظـیم مـی شوند که این شرکت توانایی ورود بـه بـازار را داشـته باشـد . پیش بینی می شود، اعمال این روش کـاهش تلفـات، کـاهش خاموشی های بدون برنامه و جابجـایی بـار را بـدنبال داشـته باشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.