مقاله طراحی مدل آزمایشگاهی مخزن پیشران موشک سوخت مایع و تعیین تجربی ارتفاع بحرانی سیال در خروجی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل آزمایشگاهی مخزن پیشران موشک سوخت مایع و تعیین تجربی ارتفاع بحرانی سیال در خروجی آن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل آزمایشگاهی مخزن پیشران موشک سوخت مایع و تعیین تجربی ارتفاع بحرانی سیال در خروجی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل آزمایشگاهی مخزن پیشران موشک سوخت مایع و تعیین تجربی ارتفاع بحرانی سیال در خروجی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل آزمایشگاهی مخزن پیشران موشک سوخت مایع و تعیین تجربی ارتفاع بحرانی سیال در خروجی آن :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
بطور کلی تشکیل پدیده گردابه یک پدیده هیدرولیکی است که در اغلب خروجیهای مجاری از جمله خروجیهای مخازن به هنگام تخلیه سیال رخ میدهد که در واقع یک پدیده ناپایدار می باشد. این پدیدهدر انتهای شرایط پروازی در مخازن موشک های سوخت مایع نیز رخ میدهد و باعث ورود هوا به خروجی مخازن قبل از تخلیه کامل مایع درون مخزن خواهد شد. تعیین ارتفاع ورود هوا (ارتفاع بحرانی) دارای اهمیت می باشد . در این مقاهل ابتدا مدل ازمایشگاهی با توجه به شرایط پروازی موشک و اعداد بی بعد موثر طراحی و سپس با انجام یکسری آزمایشات، ارتفاع بحرانی گردابه (با معیار تشکیل گودی اولیه روی سطح سیال و با معیار ورود هوا) بر حسب مقادیر مختلف دبی مایع خروجی و ارتفاع اولیه، تعیین و نیز به ابهامات موجود در زمینه طراحی مدل پاسخ داده می شود. همچنین یک روش تقریبی تئوری نیز برای برآورد ارتفاع بحرانی ارائه می شود. در این تحقیق مشخص شد که با بکارگیری تیغه های گرداب شکن در خروجی مخزن ارتفاع بحرانی سیال کاهش می یابد. نتایج تجربی بدست آمده با روش تئوری ارائه شده در این مقاله مقایسه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.