مقاله طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آینده سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آینده سازمان دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آینده سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آینده سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آینده سازمان :

تعداد صفحات:۳۰

چکیده:

عمومی ترین پرسش فعالان عرصه تولید کالا یا ارائه خدمات و حتی مؤسسات غیرانتفاعی، جایگاه آنان در آینده است . بی تردید پشت این پرسش، دلو اپسی های عمیقی در مورد توان رقابت، رشد، سود، سهم بازار و . . حتی بقا است . اگر بخواهیم بی پرواتر سخن بگوییم، بودن یا نبودن مسئله این است . بازارهایی که دوران پس از جنگ یا انقلاب را می گذرانند عموما ً بازارهای بسیار مطیع، قانع و تشنه ای هستند . هر چند برای تو لیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات بسیار دلپذیر و لذت بخش است که در چنین بازارهایی فعالیت کنند، ولی واقعیت این است که این دوران شیرین عمری بس کوتاه دارد و به سرعت جای خود را به تلخی بسیار دردناکی می دهد . تلخی پس از طی شدن دوران خوش بازار سهل پذیر، زمانی آغاز می شود که رقبای آنان در بازارهای سخت گیر تری آب دیده شده اند و اکنون با آمادگی کامل بازار شاداب و تشنه کیفیت، تنوع، قابلیت اعتماد، نوآوری و قیمت مناسب را هدف گیری نموده اند . در دهه گذشته رساترین هشدار مشاوران و صاحبنظران مدیریت و اقتصاد، " اختیار دیدگاه بلندمدت و برگزیدن استراتژی کیفیت بود ." و این هشدار عموما ً با این پاسخ روبرو می شد : زمانیکه بازار حرفی ندارد و راضی است، باید بازار تشنه را تغذیه کرد، بنابراین کمیت حرف اول را می زند .
این بازار سهل پذیر اگر پس از طی شدن دوران کاذب رونق به آرامی به سمت ت وقع دیدگاه بلندمدت و ارتقای کیفیت می رفت، مشکلی نبود . مسئله اینجاست که اکنون بازار به تولیدکننده کالا و ارائه دهنده خدمات فرصت بازسازی خود را نمی دهد . رقبا با دیدگاه بلندمدت و رویکرد کیفیت ً مطمئنا این موقعیت را به دست می آورند . چه باید کرد؟ آیا شرکت ها و حتی صنایع یک به یک باید تسلیم و مغلوب تغییرات غیر منتظره شوند . سرنوشت صنعت نساجی و پوشاک، با مدیریت صحیح و تفکر سیستمی قابل پیشگیری بود . باید در نظرداشت برخی از بخش های صنعتی به طور طبیعی با طی شدن شیب تند رشد اقتصادی و آرامتر شدن رشد به طور طبیعی افول خواهند کرد . پایین آمدن نرخ رشد جمعیت، پایین آمدن نرخ مهاجرت به شهرهای بزرگ، طی شدن دوران سنی حداکثر مصرفِ پیک جمعیت بعد از جنگ، و حتی آغاز مهاجرت معکوس، کاهش حرص و ولع مصرف گرایی اقشار و طبقاتی که کشش تقاضای بالا دارند و تبدیل کامل بازار به یک بازار خوش سلیق ه، عاقل و صرفه جو، سبب خواهد شد که تقاضا باز هم در زمینه هایی که تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات داخلی در آن کم تجربه هستند، رونق پیدا کند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.