مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت مقطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت مقطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت مقطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت مقطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی توربین بادی جهت استان همدان با فرض ماکزیمم قدرت در بهترین حالت مقطع ایرفویل، زاویه پیچش و وتر پره :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
در این مقاله،. تئوری مومنتوم و تئوری المان پره و در نهایت تئوری BEM معرفی میشود. سپس منحنیهای تغییرات توزیع میانگین سرعت باد به صورت سالیانه برای چهار منطقه نوژه، نهاوند، ملایر و همدان رسم گردیدند و منطقه مناسب و سرعت میانگین باد طراحی انتخاب گردید.
با استفاده از تئوری BEM، برنامهای به زبان C++ برای تعیین هندسه توربین نوشته شد. سپس با بررسی ۴۹۵۰ حالت عملکردی توربین بادی و بررسی تمام ایرفویلهای سری NACA 63 و NACA 64 ، تعداد پرهها، مقادیر نرخ سرعت نوک و ایرفویلهای مناسب انتخاب شدند..
در پایان، دو حالت توربین سه و چهار پرهای، سه حالت مختلف از چیدمان مقاطع مختلف ایرفویل در پره و سه حالت نرخ سرعت نوک ۶، ۷ و ۸ با کمک نرمافزار فلوئنت به صورت سه بعدی مورد بررسی عددی قرار گرفتند و از میان این حالتها، بهترین حالت انتخاب گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.