مقاله اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
با تغییر گسترده زمینه بازاریابی ۱ اکنون بازاریابی رابطه ای ۲ جایگزین بازاریابی سنتی ۳ مبتنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی گردیده است . استراتژی بازاریابی رابطه ای مبتنی بر ایجاد، توسعه و حفظ ارتباط با خریداران می باشد . جهت نیل به این هدف سازمانها باید عناصر ایجاد و حفظ روابط بین سازمانی را شناسائی نموده و با سنجش این عناصر در جهت بهبود روابط خود با سازمانهای دیگر اقدامات لازم را به عمل اورند . یکی از مهمترین این عناصر ، عنصر اعتماد ۴ می باشد . اعتماد با رویکرد اینده نگر خود اینک جایگزین بسیاری عناصر مورد تاکید قدیمی مانند وابستگی، س رمایه گزاری در معاملات ویژه و رضایت گردیده است . بدن ترتیب با توجه به شکاف علمی ( تئوریک ) و عملی موجود پیرامون این متغیر زیربنائی بازاریابی نوین دو هدف در این تحقیق پی گیری شده است . نخست مفهوم سازی و بیان اهمیت اعتماد در شکل دهی و حفظ روابط بلندمدت و دوم ایجاد مقیاسی معتبر جهت سنجش اعتبار بین سازمانی به روش تحلیل عامل .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.