مقاله بررسی عیوب ناشی از خستگی تماسی غلتشی (RCF) سطوح ریل های راه آهن و ارزیابی این عیوب در خطوط ریلی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عیوب ناشی از خستگی تماسی غلتشی (RCF) سطوح ریل های راه آهن و ارزیابی این عیوب در خطوط ریلی ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عیوب ناشی از خستگی تماسی غلتشی (RCF) سطوح ریل های راه آهن و ارزیابی این عیوب در خطوط ریلی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عیوب ناشی از خستگی تماسی غلتشی (RCF) سطوح ریل های راه آهن و ارزیابی این عیوب در خطوط ریلی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عیوب ناشی از خستگی تماسی غلتشی (RCF) سطوح ریل های راه آهن و ارزیابی این عیوب در خطوط ریلی ایران :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

درسطوح ریل های راه آهن، اندرکنش بین سایش وخستگی سبب ایجاد عیوبی تحت عنوان عیوب RCF میشود. نیاز به سرعت زیاد، بار محوری بالا، دانسیته ترافیک و نیروی کشش بیشتر در حمل و نقل ریلی سبب شده است که ارزیابی وکنترل این عیوب به عنوان مهم ترین محدود کننده این تقاضاها، از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد . دراثر ترکیبی از گرمایش موضعی سطح تماسی ریل و تنش های عمودی و مماسی بین چرخ و سطح ریل که سبب جابجایی برشی شدید لایه سطحی ریل می شود، لایه های ترد و نانو ساختاری از میکروساختار پرلیتی اولیه ریل ایجاد می شود. جوانه زنی و رشد ترک خستگی از این لایه ها و خروج آنها از لایه سطحی شدیداً تغییرفرم یافته، سبب قلوه کن شدن لایه های سطحی ریل و در نتیجه اعمال بارهای دینامیکی شدید و افزایش احتمال خردشوندگی ریل می شود. همچنین رشد این ترک های سطحی می تواند با تبدیل به ترک های خستگی عرضی سبب شکست کامل ریل شود . دراین مقاله ابتدا میکروساختار لایه های سطحی ریل، نحوه تشکیل آنها و ارتباط آنها با ایجاد ترک و عیوب سطحی ریل بررسی شده است. سپس عوامل موثر در ایجاد و رشد این عیوب از جمله اثر ناهمواری های سطحی، عیوب متالورژیکی سطحی ریل، روان کننده، پیچ و شیب ریل ، آب و هوا و روش های از بین بردن این عیوب بررسی شده ست. در نهایت به وضعیت خطوط ریلی ایران از این منظر و نحوه کنترل و پیشگیری های ممکن پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.