مقاله بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تحلیلی ابعاد نوآوری در برنامه درسی زبان آموزی دوره ابتدایی ایران :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

زبان فارسی کلید متون گوناگون درسی و غیره درسی و ابزار مهم برقراری ارتباط با دیگران است . هر ایرانی با هر گویشی محلی و منطقه ای خاص خود ، از طریق زبان فارسی برای حفظ هویت و ملیت خود می کوشد. قرن هاست برای همه ایرانیان ، از هر قوم و قبیله ای مسلم شده است که برای موفقیت در امور زندگی ، باید ضمن پاسداری و احترام به زبان مادری، برای یادگیری و تسلط بر آن کوشید. بر همین اساس برنامه درسی زبان آموزی در میان دیگر برنامه های درسی دوره ابتدایی از اهمیت به سزایی برخوردار است و نه تنها در تحکیم و تثبیت روابط اجتماعی موثر است بلکه یادگیری سایر مواد درسی چون ریاضی ، علوم ، دینی و مطالعات اجتماعی را تسهیل کرده و تعمیق می بخشد. نظام آموزشی به ویژه نظام برنامه ریزی درسی کشور مسئولیت بسیار سنگینی برای تحقق این اهداف و سیاست های آموزشی دارد. به این منظور لازم است برنامه درسی زبان آموزی همواره مورد توجه مسئولان ، برنامه ریزان و مجریان آموزشی قرار گیرد. یافته های علوم تربیتی به طور عام و علم برنامه ریزی درسی به طور خاص و نیز اندیشه های برجسته برخی مکاتب روان شناسی و زبان شناسی چون « شناخت گرایی» و « تحلیل گرایی» نشان می دهد که همواره باید در رویکردها و شیوه ها ی زبان آموزی تجدید نظر شود. به کارگیری علمی و عملی اصول و معیارهای دانش برنامه ریزی درسی در مراحل طراحی ، اجرا و ارزشیابی ، موجب تعادل در سیر منطقی آموزش و توسعه و تعمیق مفاهیم مورد نظر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.