مقاله کاربرد شش سیگما در خدمات و ارائه چند مطالعه موردی درشرکت امداد خودرو ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد شش سیگما در خدمات و ارائه چند مطالعه موردی درشرکت امداد خودرو ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد شش سیگما در خدمات و ارائه چند مطالعه موردی درشرکت امداد خودرو ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد شش سیگما در خدمات و ارائه چند مطالعه موردی درشرکت امداد خودرو ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد شش سیگما در خدمات و ارائه چند مطالعه موردی درشرکت امداد خودرو ایران :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در این مقاله ضمن معرفی متدلوژی شش سیگما به عنوان یک مدل حل مساله و ابزار کیفی جهت اندازه گیری کمی فرایندها دریک سازمان خدماتی به کاربرد این متدلوژی در بهبود فرایندهای شرکت امداد خودرو ایران پرداخته می شود. از جمله ویژگیهایعمده ی این روش که انگیزه لازم را برای استفاده و به کارگیری آن توسط مدیران و حمایت آنان را به همراه دارد، می توان به سودهای مالی و اثر هزینه ای که انجام هر پروژه مبتنی بر این روش دارد و همچنین اهمیت ارتباط نتایج مالی با پروژه های انجام شده با این متدلوژی و استفاده از ابزار آماری پیشرفته و منابع داده ای موجود برای به دست آوردن یک شاخص کمی اشاره نمود.شرکت امداد خودرو ایران در راستای دستیابی و تحقق آرمان و رسالت خود و رسیدن به سرعت، کیفیت، هزینه پایین استخراج شاخصهای عملکردی و استنباطی مناسب در محیط رقابتی با به کارگیری متدلوژی شش سیگما و مدلDMAIC در فرایندهای خود در سه حوزه مدیریتی، پشتیبانی و عملیاتی توانسته است به نتایج مطلوب و موفقیتهایی دست یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.