ترجیحات بصری مخاطب با تکیه بر ماتریکس اولویت کاپلان ها ( نمونه موردی: پارک (باغ) جنت شیراز )


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجیحات بصری مخاطب با تکیه بر ماتریکس اولویت کاپلان ها ( نمونه موردی: پارک (باغ) جنت شیراز ) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجیحات بصری مخاطب با تکیه بر ماتریکس اولویت کاپلان ها ( نمونه موردی: پارک (باغ) جنت شیراز )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجیحات بصری مخاطب با تکیه بر ماتریکس اولویت کاپلان ها ( نمونه موردی: پارک (باغ) جنت شیراز )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجیحات بصری مخاطب با تکیه بر ماتریکس اولویت کاپلان ها ( نمونه موردی: پارک (باغ) جنت شیراز ) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تکنیک ها و روش های متعددی برای ارزیابی کیفی منظر در دهه های قبل پیشنهاد و در نمونه موردی های زیادی آزموده شده است. پیچیدگی مفهوم کیفیت منظر از یک سو و چند جانبه بودن مفهوم ارزیابی از سوی دیگر منجر به شکل گیری تعدد رویکرد و روش های پژوهش است که این روش ها را می توان براساس معیارهای مختلف دسته بندی کرد. یکی از مهم ترین این رویکردها، رویکرد روانشناسی محیط است که هدف آن درک ترجیحات کاربر از فضاست. در این پژوهش با کمک یکی از تیوری های روانشناسی محیطی، ترجیح زیبایی شناسی کاربر از فضا با کمک از مدل کاپلان ها ترجیحات بصری کاربران پارک (باغ) جنت در شهر شیراز ارزیابی شده است. در این پژوهش تعداد ۱۰۰ پرسشنامه برای ارزیابی ترجیحات زیبایی شناسی کاربران از فضا، با تکیه بر معیارهای مدل کاپلان ها از جمله انسجام ، پیچیدگی ، خوانایی ، اسرار آمیزی و همچنین شناخت کاربران از فرهنگ و تاریخچه پارک طراحی شد. نتایج نشان می دهد که علیرغم ادراک کاربران از انسجام، پیچیدگی و اسرارآمیزی المان ها و عناصر بصری، معیار خوانایی در این پارک دارای سطح پایینی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.