بررسی اثر تغییر الگوی استفاده از انکراژ و مقدار سربار با روش NATM در خاک رسی بر نشست سطحی با استفاده از مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر تغییر الگوی استفاده از انکراژ و مقدار سربار با روش NATM در خاک رسی بر نشست سطحی با استفاده از مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر تغییر الگوی استفاده از انکراژ و مقدار سربار با روش NATM در خاک رسی بر نشست سطحی با استفاده از مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر تغییر الگوی استفاده از انکراژ و مقدار سربار با روش NATM در خاک رسی بر نشست سطحی با استفاده از مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر تغییر الگوی استفاده از انکراژ و مقدار سربار با روش NATM در خاک رسی بر نشست سطحی با استفاده از مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
با توجه به رشد روز افزون جمعیت و نیاز به ساخت زیر بناهایی برای حمل و نقل سریع و راحت ساخت تونل بیش از پیش مورد توجه می باشد. ساخت تونل در مناطق شهری از زیر ساختمان های متعددی عبور میکند و حفر تونل باعث ایجاد نشست هایی در سطح زمین می شود که این مقادیر باید کنترل شده باشد تا به سازه ها آسیبی وارد نشود، هدف این تحقیق بدست آوردن این نشست ها از طریق مدل سازی و راهکاری برای کاهش آن می باشد. امروزه برای آنالیز و طراحی تونل ها از روش های متعددی استفاده می شود که معمولا برای تونل هایی که در زمین های ریزدانه اجرا می شوند، بهترین روش استفاده از روش های عددی است. بررسی اثرات حفاری بر توزیع تنش ها در اطراف تونل ها و همچنین بررسی نشست های سطحی نیز در زمین های ریزدانه مسیله مهمی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله با مدل سازی تونل با مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده با استفاده از نرم افزار المان محدود FLAC 2D می باشد، همچنین در این مدل سازی حفاری به روش NATM بوده که در این روش مراحل حفاری هم از نظر زمان و هم از نظر ابعاد بایستی کوتاه باشد. نتایج مدل سازی با مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده انجام شده است. پس از بررسی های صورت گرفته، مدل رفتاری کم کلی اصلاح شده نتایج سازگاری را با مقادیر اندازه گیری شده در واقعیت نشان داد، همچنین در ادامه نیز با استفاده از تحلیل پارامتریک بر روی تغییر مقدار سربار و در نهایت استفاده از انکراژ در تاج تونل و مقایسه تغییر مقادیر نشست وابسته به این پارامترها پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.