تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان (مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان) درسال۱۳۹۵ انجام گرفت . روش پژوهش توصیفی از نوع تحلیلی بوده است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۷۰ نفر از روسای شعب، معاونین و مدیران ارشد بانک رفاه کرمان بود که تعداد ۵۹ نفر بر اساس فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادف ی بعنوان حجم نمونه انتخاب گردیدند. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه نگرش مدیران و پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع استفاده شد. دادهها با استف اده از نرم افزارSPSS- 24 و آزمون تحلیل واریانس عاملی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و سطح معن یداری ۰.۰۵ در نظر گرفته شد . نتایج این تحقیق نشان داد نگرش مدیران بر مدیر یت کیفیت جامع سازمان در بانک رفاه کرمان تاثیر دارد. این تاثیرگذاری بین نگرش مدیران و معیارهای هفتگانه حمایت و رهبری مدیریت عالی، برنامه ریزی استراتژیک، مشتری مداری، شناسایی و آموزش کارکنان، قدرتمند سازی کارکنان و کار تیمی، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کیفیت، پیامدهای بهبود کیفیت و بهرهوری سازمان مورد تایید قرار گرفت و پیشنهاد گردید با اجرای برنامههای آموزشی مداخلهای مناسب، میزان دانش و نگرش مدیران نبست به استمرار سیستم مدیریت کیفیت مورد بررسی قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.