امکان سنجی استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در شبکه بهداشت و درمان سوادکوه ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکان سنجی استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در شبکه بهداشت و درمان سوادکوه ۱۳۹۵ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکان سنجی استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در شبکه بهداشت و درمان سوادکوه ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکان سنجی استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در شبکه بهداشت و درمان سوادکوه ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکان سنجی استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در شبکه بهداشت و درمان سوادکوه ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

سابقه وهدف: مدیریت کیفیت به عنوان روشی برای درک عمیق خواسته های مشتریان و برآورده نمودن نیازهای مشتری از هر جهت و به نحو اطمینان بخش توسط سازمانهای ملی و بین المللی مطرح گردیده است ورویکرد سیستمی برای مدیریت سازمان هاست که ضمن توجه به نیازهای مشتریان و ارباب رجوع، فرایندها و سیستم های سازمان را در راستای بهبود مداوم و کیفیت مطلوب، طراحی می کندمواد وروشها: پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش تحقیق، توصیفی- تحلیلی(غیر آزمایشی) از نوع پیمایشی می باشد. جمعآوری دادهها از ۱۹۶ نفر از کارکنان سازمان، از جامعه ۴۰۰نفری مورد نظر انجام شده است. روش نمونه گیری، تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی مورگان، انتخاب گردید. پرسشنامه ازنوع استاندارد مدیریت کیفیت جامع بوده، پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه شد که نتیجه آزمون نشان داد؛ با توجه به اینکه ضریب آلفای کرونباخ تمام متغیرهای پژوهش بیشتر از ۰,۸ می باشد، می توان نتیجه گرفت که قابلیت اعتماد پرسشنامه پژوهش حاضر در حد قابل قبولی می باشدو از طریق نرم افزارهای EXCEL و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. برای بررسی سوالات از آزمون کولموگروف- اسمیرنف و آزمون دوجمله ای استفاده شده است.یافته ها: تمامی متغیرهای مربوط به پرسشنامه غیرنرمال میباشند، در نتیجه جهت آزمون این متغیرها از آزمون ناپارامتری استفاده شده است. نمرهی کلی حاصل از پرسشنامه با میانگین ۸۲/۲۲، میانه ۸۳، مد ۶۴، انحراف از معیار ۱۹/۰۲، کمترین ۴۴ و بیشترین ۱۳۲ است. که اختلاف آن درسطح خطای ۵ درصد معنیدار نمی باشد.نتیجه گیری: از دیدگاه کارکنان، این سازمان در استقرار و پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع((TQM، شروع به یادگیری و برنامه کیفیت و بهره وری نموده است وبایستی اهداف بر روی حرکت از مراحل برنامه ریزی به اجرای واقعی TQM به منظور بدست آوردن تجربه عملی، متمرکز گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.