شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی حرفه ای شهر تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی حرفه ای شهر تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی حرفه ای شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی حرفه ای شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی حرفه ای شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش باهدف شناسایی عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموش ضمن خدمت کارکنان اداره آموزش فنی وحرفه ای شهر تهران انجام شده است . روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی واز نظر هدف کاربردی بوده است .جامعه آماری تحقیق را کلیه مدیران وکارشناسان اداره آموزش فنی وحرفه ای شهرتهران به تعداد۵۸۰ نفر تشکیل داده اند.حجم نمونه ازطریق جدول مورگان۲۳۴ نفر برآوردشده است .روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده است .برای تجزیه وتحلیل داده هاازآزمون تحلیل عاملی اکتشافی وفریدمن به واسطه نرم افزارآماری spss-22 استفاده شده است.نتایج حاصل از پژوهش ،توسط پرسشنامه محقق ساخته که شامل نه عامل: ویژگی کارکنان ، ویژگی مدرسان ، فراگیران ،محتوای عمومی ، محتوای تخصصی ، امکانات وتجهیزات ،زمان ، اجرا وارزشیابی به عنوان عوامل سازنده افزایش مشارکت در آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای شهر تهران می باشدکه نشان می دهد میزان اثرات کلی این ابعاد برابر با ۴۹/۳۵درصد بوده است ضمنا۰ ضریب آلفای کرونباخ بدست آمده از پرسشنامه برابر ۰,۹۴ بوده و نشان دهنده آن است که پرسشنامه ای پژوهش از پایایی لازم برخوردار است.اولویت بندی عوامل نیز براساس آزمون فریدمن ، بصورت زیر بوده است .اول ویژگی مدرسان با رتبه میانگین . ۵/۶۹ دوم اجرا با رتبه میانگین . ۵/۵۵ سوم محتوای تخصصی با رتبه میانگین ۵/۳۷ .چهارم امکانات وتجهیزات با رتبه میانگین . ۵/۱۳ پنجم زمان با رتبه میانگین ۵ .ششم فراگیران بارتبه میانگین . ۴/۷۲ هفتم ارزشیابی با رتبه میانگین . ۴/۶۷ هشتم ویژگی کارکنان با رتبه میانگین ۴/۴۷ونهم محتوای عمومی با رتبه میانگین ۴/۳۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.