تاثیر هوش هیجانی بر نگرش کارکنان نسبت به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر هوش هیجانی بر نگرش کارکنان نسبت به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر هوش هیجانی بر نگرش کارکنان نسبت به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هوش هیجانی بر نگرش کارکنان نسبت به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر هوش هیجانی بر نگرش کارکنان نسبت به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه هوش هیجانی با تمایل به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان انجام شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری اطلاعات توصیفی – پیمایشی از شاخه تحقیقات میدانی میباشد. ابزار اندازه گیری در این پژوهش، پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ((۱۹۹۸ و پرسشنامه تسهیم دانش دیکسون((۲۰۰۱ است. این پژوهش در دانشگاه های استان اصفهان زمستان ۱۳۹۵ انجام پذیرفت. جامعه آماری پژوهش کارکنان و اساتید دانشگاه استان اصفهان به تعداد ۱۴۵ نفر میباشد. که با استفاده از جدول مورگان ۱۰۵ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. پرسشنامه بین اعضاء نمونه آماری توزیع شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه به ترتیب به کمک تعدادی از اعضاء جامعه ی آماری و استاد راهنما و تعدادی از اعضاء گروه مدیریت و پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ بررسی شد که آلفای کل پرسشنامه تسهیم دانش ۰/۸۷ و هوش هیجانی حدود ۰/۸۰ برآورد گردید. پردازش آماری در محیط نرم افزاری SPSS و با استفاده از آزمون T دو گروه مستقل، رگرسیون، آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس یکطرفه انجام گردید. نتایج نشان داد که بین هوش هیجانی و تمایل به تسهیم دانش در دانشگاه استان اصفهان(ضریب همبستگی: (۰/۶۱۳ رابطه وجود دارد. همچنین بین مولفه های هوش هیجانی(خودآگاهی با ضریب همبستگی۰/۷۶۹، خود تنظیمی با ضریب همبستگی ۰/۶۱۷، همدلی با ضریب همبستگی ۰/۶۵۹، مهارت اجتماعی با ضریب همبستگی ۰/۶۵۱ و خود انگیزی با ضریب همبستگی (۰/۶۸۰ با تمایل به تسهیم دانش در دانشگاه های استان اصفهان رابطه وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.