تحلیل نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری استان البرز


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری استان البرز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری استان البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری استان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری استان البرز :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی نقش بازاریابی در توسعه گردشگری شهری و جذب سرمایه برای مدیریت شهری(مطالعه موردی : استان البرز) انجام شده است، پس از تهیه پرسشنامه جهت بررسی موضوع مورد نظر، به پژوهش میدانی اقدام کردیم. جامعه آماری دراین پژوهش کلیه کارشناسان حوزه گردشگری، بازاریابی و دانشجویان و اساتید حوزه مدیریت گردشگری و مدیریت شهری و بازاریابی میباشند. که از این تعداد با استفاده از جدول مورگان ۲۷۹ نفر به عنوان جامعه نمونه انتخاب شده اند. جهت جمعآوری اطلاعات ترکیبی از پرسشنامه محقق ساخته و استاندارد استفاده گردید وسپس اطلاعات با کمک نرم افزار spssمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این تحقیق از پرسشنامه به عنوان ابزاراندازه گیری متغییرهای تحقیق استفاده شده است. جهت تعیین روایی پرسشنامه از نظرات اساتید محترم راهنما و مشاور استفاده شده و برای تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شده است. بطوریکه ابتدا به طور مقدماتی تعداد ۳۰ پرسشنامه بین مشتریان توزیع گردید و آلفای کرونباخ آن محاسبه گردید. باتوجه به اینکه میزان آلفای کرونباخ (۰,۸۹۱۲) بیش از ۰,۷ است، لذا پایایی ابزار تایید گردید. نتایج آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که، بازاریابی گردشگری شهری بر توسعه صنعت گردشگری تاثیر دارد. که این تاثیر مستقیم و مثبت می باشد. همچنین مشخص شد که توسعه گردشگری برای مدیریت شهری تاثیر دارد. مشخص شد که بین دو متغیر توسعه گردشگری و مدیریت شهری رابطه معنی دار می باشد، که این تاثیر مستقیم و مثبت می باشد. باتوجه به نتایج بدست آمده بازاریابی گردشگری و جذب سرمایه برای مدیریت شهری تاثیر نداردبین دو متغیر بازاریابی گردشگری و جذب سرمایه برای مدیریت شهری رابطه معنی دار نمیباشد. آزمون فرضیه چهارم نشان داد که؛ توسعه صنعت گردشگری بر جذب سرمایه تاثیر دارد. واین تاثیر مستقیم و مثبت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.