مدل مفهومی راهبردهای خلاق مبنا در شهرهای متوسط و کوچک اندام


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مفهومی راهبردهای خلاق مبنا در شهرهای متوسط و کوچک اندام دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مفهومی راهبردهای خلاق مبنا در شهرهای متوسط و کوچک اندام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مفهومی راهبردهای خلاق مبنا در شهرهای متوسط و کوچک اندام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مفهومی راهبردهای خلاق مبنا در شهرهای متوسط و کوچک اندام :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شهرهای خلاق واقعیت جهان فراصنعتی و هزاره سوم هستند. این گونه شهرها مبتنی بر مجموعه ای از مولفه ها نظیر تاکید بر طبقه خلاق، فناوری، نوآوری، تسامح و تساهل و استعداد هستند. با وجود این، پژوهشگران و صاحب نظران عمدتا بر قابلیت مولفه های خلاق در کلان شهرها متمرکز شده اند و از پتانسیل شهرهای کوچک و متوسط اندام در جذب طبقه خلاق غفلت ورزیده اند. بر همین اساس هدف تحقیق حاضر تاکید بر قابلیت ها و امکانات شهرهای کوچک و متوسط در جذب نمودهای خلاقیت می باشد. روش پژوهش حاضر توصیفی و تحلیلی است.نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد محیط اجتماعی(محیط باز و مبتنی بر مدارا یا تسامح و تساهل، درک تفاوت ها و غیره)، بخش عمومی (کارکنان متخصص، حرفه گرایی گرایی و ..)، محیط اقتصادی (صنایع فرهنگی، صنایع خلاق، تحقیق و توسعه و غیره)، امکانات رفاهی (مکان های سوم، جشنواره ها، رویدادها و …)، محیط طبیعی (محیط پاک، فضای سبز، کربن پایین، پسماند پایین)، محیط نمادین (تصویر، هویت، تاریخ) و محیط کالبدی (مسکن، طراحی شهری) مهمترین مولفه ها و شاخص هایی شهر خلاق هستند. افزون بر این مجموعه ای از امکانات در شهرهای کوچک و متوسط اندام مشتمل بر امکانات رفاهی طبیعی ( آب و هوا، حومه های متمایز و خوش منظره دارای تنوع های توپوگرافیگی)؛ امکانات رفاهی تاریخی (میراث های باستان شناسی و معماری و میراث های نامحسوس نظیر یادبودها، شواهد و افسانه ها، سنت ها)؛ امکانات رفاهی طبیعی نمادین (مشارکت اجتماع، اجتماع پذیری و محله گرایی، سرمایه اجتماعی، انجمن های مدنی) و محیط کالبدی (خدمات اجتماعی و بهداشتی، مدارس با کیفیت، هتل ها، رستوران ها، مکان های میتینگ، استادیوم ها) زمینه را برای جذب طبقه خلاق فراهم می نماید. در واقع، محیط های منحصر به فرد و زیبا، سرمایه اجتماعی، پیوندهای قوی و فرد گرایی در این گونه شهرها به عنوان فاکتورهای جذب کننده افراد خلاق عمل می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.