اصول طراحی مرکز خرید با رویکرد برندینگ شهری با کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) (مطالعه موردی: شهر اهواز)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اصول طراحی مرکز خرید با رویکرد برندینگ شهری با کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) (مطالعه موردی: شهر اهواز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اصول طراحی مرکز خرید با رویکرد برندینگ شهری با کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) (مطالعه موردی: شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اصول طراحی مرکز خرید با رویکرد برندینگ شهری با کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) (مطالعه موردی: شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اصول طراحی مرکز خرید با رویکرد برندینگ شهری با کاربرد مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) (مطالعه موردی: شهر اهواز) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این پژوهش با تکیه بر مطالعات، تجربیات، خواسته ها و نیازهای لازم یک پروژه در راستای برندسازی یک شهر، طرح مسیله شده است. سوال اصلی این پژوهش این می باشد که: عوامل موثر برای تبدیل شدن یک شهر به برند چه می باشند. در همین راستا با استفاده از منابع کتابخانه ای و اسناد موجود و استفاده از پرسشنامه به جمع آوری اطلاعات در این حوزه اقدام شده است. پس از مرتب سازی اطلاعات بدست آمده و بررسی نمونه های موفق در این حوزه، مهمترین عوامل برندسازی شهری شناسایی گشته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند. در این راه از فرآیند تحلیل سلسله مراتب (AHP) بهره گرفته شده است. این تحلیل اولویت بندی و اهمیت عوامل مختلف در برندسازی را نشان داد که نتایج حاصل در مورد شهر اهواز سنجیده شده و در فرایند طراحی استفاده خواهند شد. پژوهش صورت گرفته توصیفی- تحلیلی بوده و برای رسیدن به اهداف خود از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است. نتایج مدل سلسله مراتبی (AHP) نشان می دهد که؛ عامل اقتصادی در مقابله با دیگر عوامل دارای بیشترین امتیاز و ارجحیت است. و پس از آن عامل خلاقیت و مدیریت شهری مناسب قرار دارند. و دیگر عامل به یک اندازه نقش ایفا می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.