ارایه راهکارهای معماری فضای آموزشی برای معلولین جسمی حرکتی با تاکیید بر رشد خلاقیت و کشف استعدادها


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه راهکارهای معماری فضای آموزشی برای معلولین جسمی حرکتی با تاکیید بر رشد خلاقیت و کشف استعدادها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه راهکارهای معماری فضای آموزشی برای معلولین جسمی حرکتی با تاکیید بر رشد خلاقیت و کشف استعدادها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه راهکارهای معماری فضای آموزشی برای معلولین جسمی حرکتی با تاکیید بر رشد خلاقیت و کشف استعدادها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه راهکارهای معماری فضای آموزشی برای معلولین جسمی حرکتی با تاکیید بر رشد خلاقیت و کشف استعدادها :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی قشر عظیمی از جامعه امروز ما را تشکیل می دهند . معلولین به لحاظ روانی نسبت به افراد عادی آسیب پذیرتر هستند به همین خاطر در طراحی فضا برای معلولین جسمی حرکتی علاوه بر مباحث زیبایی شناختی کالبدی باید به مباحث زیبایی شناسی ذهنی مخاطبین و روان شناسی محیطی نیز توجه کرد. بهترین زمان برای شکل گیری شخصیت فرد ، سنین کودکی است و محیط هایی که کودکان درآنها رشد می کنند از عوامل تاثیر گذار محسوب می شوند .یکی از مهم ترین محیط ها، مراکز آموزشی بالاخص مدارس هستند . فضاهای آموزشی ساخته شده کنونی اغلب نه پاسخگو نیازهای آموزشی بوده و نه به نیازهای اولیه معلولین جسمی پاسخ می دهد مادامی که این قشر بزرگ از جامعه طرد شوند ، نه تنها به افراد مصرف کننده تبدیل می شوند بلکه فعالیت سایر اعضا خانواده را هم تحت الشعاع قرار می دهند و این موضوع خود مشکلات بزرگتری را رقم می زند. هدف از این تحقیق بررسی اهمیت طراحی فضای آموزشی و چگونگی تبدیل فضاهای سرد و بی روح به محیط هایی گرم با توجه به مخاطبین این فضاها است ؛ در واقع خلق فضایی که با ایجاد تسلط بر محیط و خود باوری باعث رشد خلاقیت و کشف استعدادهای معلولان جسمی- حرکتی شود. این تحقیق با روش تحلیل محتوا و مصاحبه باز و حضور در محل تدوین گردید و این نتیجه حاصل شد که برای داشتن محیط یادگیری تطبیق پذیر با هر نوع شرایط فیزیکی، عوامل کالبدی فضایی و روان شناسی محیطی اهمیت ویژه ای دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.