مدلسازی عددی یک پره توربین در تلاقی با جریان به روش نوین دینامیک سیالات محاسباتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی عددی یک پره توربین در تلاقی با جریان به روش نوین دینامیک سیالات محاسباتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی عددی یک پره توربین در تلاقی با جریان به روش نوین دینامیک سیالات محاسباتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی عددی یک پره توربین در تلاقی با جریان به روش نوین دینامیک سیالات محاسباتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی عددی یک پره توربین در تلاقی با جریان به روش نوین دینامیک سیالات محاسباتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مقاله حاضر، تحلیل عددی نوینی را درباره تلاقی جریان سیال با پرههای یک توربین بخار، به منظور بهبود پارامترهای هندسی و مکانیکی موثر بر عملکرد آن ارایه میدهد. دراین تحلیل، از دادههای عددی مربوط به توربین بخار نیروگاه شهید بهشتی لوشان استفاده شده است. بازسازی بومی قطعات فرسودهی توربین های نیروگاه های باسابقه، نیاز به ارتقای عملکرد توربینها و لزوم مستندسازی مبانی مهندسی این صنعت، انگیزه های اصلی این پژوهش هستند. به این منظور طراحی، آنالیز و تحلیل بارهای استاتیکی و دینامیکی در فرآیندهای اولیه طراحی و ساخت کلیه قطعات، به ویژه پره ها و پارامترهای موثر وارد بر آن در دستور کار قرارگرفته تا درآینده صدماتی از قبیل خستگی، و استمرار آن که منجر به شکست شده اتفاق نیفتد. از آنجا که آنالیز و شناخت روابط حاکم دراین موارد با استفاده از نرمافزارهای فراوان انجام میگیرد، میتوان از صرف هزینه های عمده نظیر کارهای تجربی و آزمایشگاهی جلوگیری کرد و در زمان بندی روند ساخت قطعات گامهای اساسی را برداشت تا مجموعه کارگاهی و مهندسی دچار صدمات و اتلاف وقت و هزینه نگردد و بهینه ترین پره را جهت استفاده در خط تولید قرارداده و عرضه نماید. دراین مقاله ابتدا به عنوان نمونه، هندسه یک پره از استاتور توربین بخار تحت شرایط اولیه با اعمال بارگذاریها بر روی آن در محیط نرم افزاری تحلیل و آنالیز میشود. سپس کلیه پارامترهای فیزیکی موثر در پره استخراج شده و کانتورهای سرعت، فشار و جریان مشاهده گردیده و همچنین رفتار دینامیکی بدنه پره نیز شبیه سازی شده که در انتها به کمک نتایج حاصل به مطابقت مناسبی دست پیدا میکنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.