طراحی، آنالیز و ساخت گیربکس با قابلیت انتقال دور بصورت مداوم متغییربا استفاده از نوعی چرخ دنده با مکانیزم پیشرفته


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی، آنالیز و ساخت گیربکس با قابلیت انتقال دور بصورت مداوم متغییربا استفاده از نوعی چرخ دنده با مکانیزم پیشرفته دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی، آنالیز و ساخت گیربکس با قابلیت انتقال دور بصورت مداوم متغییربا استفاده از نوعی چرخ دنده با مکانیزم پیشرفته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی، آنالیز و ساخت گیربکس با قابلیت انتقال دور بصورت مداوم متغییربا استفاده از نوعی چرخ دنده با مکانیزم پیشرفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی، آنالیز و ساخت گیربکس با قابلیت انتقال دور بصورت مداوم متغییربا استفاده از نوعی چرخ دنده با مکانیزم پیشرفته :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

طی سه دهه گذشته تلاشهای قابل توجهی در مورد گسترش وسایل نقلیه با قابلیت کاهش در مصرف سوخت صورت گرفته است. تلاش های صورت گرفته منجر به توسعه در طراحی و استفاده از گیربکسهای انتقال دهنده دور بصورت پیوسته گردیده است. با بررسی گیربکس های CVT که در حال حاضر مورد استفاده میباشند و شامل سیستمهایی با مکانیزمهای تسمه و پولی در مدل تسمه ای، اصطکاکی در مدل چنبرهای (Toroidal) و هیدرولیکی در نوع هیدروستاتیکی است این مسیله مشخص میگردد که در هیچ یک از این سیستمها چرخ دنده به عنوان یک جزء انتقال دهنده نیرو مورد استفاده قرار نگرفته است. با درنظر گرفتن این موضوع که چرخ دنده یکی از بهترین تجهیزات در اجزای انتقال نیرو می باشد، سعی گردیده راهکاری جهت استفاده از چرخ دنده به عنوان عامل اصلی انتقال نیرو در گیربکس CVT طراحی گردد. سیستمی که در اینجا معرفی شده برای تغییر دور و گشتاور در بازه تا ۲ برابر میزان دور ورودی است که این موضوع در تحلیل دینامیک سیستم قابل مشاهده میباشد. سیستم از لحاظ عملکرد استاتیک و دینامیک توسط نرم افزار Catia و Visual× Nastran مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج خروجی از نرم افزار در تحلیل استاتیک نشان دهنده این موضوع میباشد که در بین زوایای مورد بررسی قرار گرفته بیشترین میزان تغییر شکل مربوط به زاویه ۴۵ درجه بوده و لذا اساس طراحی نیرویی سیستم بر مبنای قرارگیری اجزاء در این زاویه میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.