تاثیر مسیولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مسیولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مسیولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مسیولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مسیولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

صنعت ورزش حرفه ای دنیا درسال اخیر بر مسیولیت اجتماعی ورزش تمرکز خاصی کرده است که نوع دوستی یا کارهای بشردوستانه یکی از عناصر کلیدی مسیولیت اجتماعی به حساب می آید. به طور کل مسیولیت اجتماعی به عنوان یک ابزار برای بهبود تصویر سازمان های ورزشی، ارزش ویژه برند آنها، وفاداری به برند و درک عموم از آن مورد توجه صنعت ورزش و عوامل اجرایی آن قرار گرفته است از این رو هدف کلی پژوهش حاضر تعیین تاثیر مسیولیت اجتماعی باشگاه فوتبال پرسپولیس بر ارزش ویژه برند بود. با توجه به اهداف تعیین شده روش پژوهش حاضر از نوع علی بودکه به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش تماشاگران باشگاه های فوتبال می باشد که برای تکمیل پرسشنامه ها از تماشاگران باشگاه پرسپولیس تهران به عنوان نمونه استفاده شد . این پژوهش به لحاظ هدف از نوع پژوهش های کاربردی و از نوع تحقیقات همبستگی با استفاده از مدل معادلات ساختاری می باشد. به دلیل عدم دسترسی به پایگاه های مربوط به کلیه تماشاگران باشگاه پرسپولیس، تماشاگرانی که برای دیدن مسابقه ی این تیم در استادیوم آزادی حضور یافته بودند به عنوان جامعه در دسترس در نظر گرفته شدند. جهت تعیین حجم نمونه ابتدا یک مطالعه مقدماتی به صورت اینترنتی در میان هواداران و تماشاگران تیم پرسپولیس صورت گرفت و سپس انحراف معیار مربوط به مطالعه مقدماتی استخراج و در فرمول حجم نمونه کوکران گذاشته شد. با توجه به نتیجه، حداقل تعداد نمونه مورد نیاز برابر با ۲۷۰ عدد برآورد شد و برای کاهش خطای اندازه گیری ۲۷۶ پرسشنامه به صورت اینترنتی انلاین میان تماشاگرانی که سابقه حضور در ورزشگاه و تماشا بازی های پرسپولیس تهران را داشتند پخش و جمع آوری شد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.