بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف از این بررسی تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط فعال در اداره بندر امام خمینی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را شامل مدیران این شرکت ها می باشد که تعداد ۹۷ نفر از آن ها به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. این بررسی به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفته و برای اندازه گیری سازه های پژوهش، جمع آوری داده ها و اطلاعات لازم از دو پرسشنامه حسین کانیبیر ۲۰۱۴ عمر کیوملیو ۱ ۲۰۱۴ استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش آماری ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون استفاده شده است. براساس یافته ها بین تمام فرضیات در سطح p> 0/05 رابطه معنی داری وجود دارد. لذا تمام فرضیات تحقیق مورد تایید قرار گرفتند و تاثیر آگاهی از بازاریابی بین الملل بر عملکرد بین الملل شرکت های کوچک و متوسط تاثیرگذار می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.