اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در این مقاله ، با توجه به گستردگی و در حال توسعه بودن کسب وکارهای دیجیتال بخصوص در ایران، سعی بر اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در این حوزه شد. ابتدا با توجه به تحقیقات گذشته مبانی نظری و عوامل موثر در این حوزه عنوان شده و به توضیحی مختصر اما دقیق در هر مورد پرداختیم . سپس با جستجو در پیشینه مربوط به تحقیقات و مقالات در این مورد ، سعی بر استفاده و گردآوری آنها نمودیم. و در ادامه با استفاده از روش AHP و پس از نظرسنجی از بین خبرگان کسب و کار الکترونیک، اقدام به اولویت بندی عوامل موثر با استفاده از نرم افزار super decision کردیم. در این اولویت بندی مشخص گردید ، تولید محتوا بالاترین تاثیر را در بازاریابی دارد. پس از آن تبلیغات مستقیم در وب سایت ، تبلیغات پیامکی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات محیطی آفلاین ، خدمات و پشتیانی از مشتری، روابط و ارتباطات با مشتری و نهایتا بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی در رتبه های بعدی قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.