رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های فن آوری اطلاعات استقرارسامانه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد محیط سازمانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های فن آوری اطلاعات استقرارسامانه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد محیط سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های فن آوری اطلاعات استقرارسامانه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد محیط سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های فن آوری اطلاعات استقرارسامانه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد محیط سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه های فن آوری اطلاعات استقرارسامانه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد محیط سازمانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فعالیتی بیش از استقرار یک سیستم نرم افزاری میباشد و با در نظر گرفتن عواملی که در اجرای موفق یک پروژه موثرند، میتوان جایگاه یک سازمان را در عرصه رقابت ارتقا داد. این عوامل به عوامل حیاتی موفقیت یا CSF مشهورند. حال سوالی که مطرح میگردد این است که آیا این عوامل حیاتی اهمیت یکسانی دارند و وضعیت اهمیت و اولویت این عوامل با توجه به محیط های سازمانی به چه صورت میباشد هدف این پژوهش شناسایی عوامل حیاتی موفقیت پروژه های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و رتبه بندی این عوامل با توجه به محیط های تاثیر گذار بر عوامل پروژه میباشد. برای رسیدن به این منظور پس از بررسی سوابق پژوهش، دسته بندی عوامل حیاتی موفقیت و تهیه مدل مفهومی بر اساس محیط های تاثیرگذار بر عوامل حیاتی موفقیت پروژه های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از جامعه آماری ۱۴۳ نفری مشتمل بر متخصصان، پژوهشگران، فارغ التحصیلان و دست اندرکاران استقرار سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری، توسط پرسشنامه آنلاین، در خصوص صحت مدل و میزان اهمیت عوامل نظرسنجی گردیده و نتایج توسط آزمون فریدمن۲ تعیین اولویت شده است. بر اساس نتایج حاصله عوامل واقع در محیط بازار دارای بیشترین اهمیت و عوامل واقع در محیط اجرای پروژه CRM، محیط درون سازمان و محیط فنی و زیرساختی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.