بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه با گسترش روزافزون رسانه های اجتماعی درصد زیادی از مشتریان بانک ها عضو شبکه های اجتماعی هستند و از این پلت فرم ها در زندگی روزمره خود استفاده می کنند ، لذا شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از بسترهای مهم ترویج و حتی فروش محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف قابل استفاده هستند.این بستر فرصت مناسبی را برای بانک ها به وجود می آورد تا از یک سو در مسیر انتقال به مدل کسب و کار اجتماعی و هماهنگی با بازارهای در حال ظهور قرارگیرد و از سوی دیگر با تجزیه و تحلیل حجم زیاد داده های مشتریان ، رفتار مشتری را سنجیده و به ارایه محصولات و خدمات بهتر ، شخصی سازی شده و جدید بپردازند . همچنین این بسترمی تواند به عنوان کانال جدیدی برای ارایه خدمات مالی به مشتریان مورد توجه قرار گیرد. مقاله حاضر تلاش می کند اهمیت استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت بانکداری، فرصت ها و مزایای بکارگیری این رسانه ها را در صنعت بانکداری مورد بررسی قرار دهد و در راستای این هدف گام های پیاده سازی و برخی از چالش های پیاده سازی بانکداری اجتماعی را بیان می کند .همچنین در این مقاله ، روند تکامل تدریجی بکارگیری رسانه های اجتماعی و تاثیر بلوغ مشتری و بانک (در استفاده از رسانه های اجتماعی) بر انتخاب استراتژی اجتماعی مناسب تشریح می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.