شناسایی و رتبه بندی پیشران های موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی پیشران های موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی پیشران های موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی پیشران های موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی پیشران های موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

شرکتهای دانش بنیان جهت تبدیل ایدهها و نوآوریها به محصول، تجاری سازی پژوهشها، هم افزایی علم و ثروت و توانمندسازی و هدایت دانش آموختگان جهت ورود به فضای کسب وکار ایجاد میشوند. این کسبوکارها ازنظر ایجاد مشاغل پایدار مبتنی بر فناوری و بهره برداری از فرصتهای جدید، نقش مهمی در موفقیت اقتصادی کشورها دارند.ازاینرو شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رشد و توسعه محصول جدید در چنین شرکتهایی میتواند در برنامهریزیها و سیاستگذاریها برای ارتقای فعالیتهای اقتصادی مفید باشد.در این راستا مطالعه حاضر باهدف بررسی عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در شرکتهای دانشبنیان انجام شده است.این مطالعه پژوهشی از نوع کاربردی است که جامعه موردپژوهش شامل مدیران و کارآفرینان شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه سیستان و بلوچستان میباشد.چهارده پیشران و سه فاکتور موفقیت با نظرسنجی ازخبرگان،اساتید دانشگاهی شناسایی و با کمک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی رتبهبندی گردیده است .نتایج تحقیق نشان میدهد که پیشرانهای فناورانه بیشترین تاثیر را بر موفقیت توسعه محصول دارند و پیشران دخیل بودن مشتری ،کمترین تاثیر رادارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.