تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز :
تعداد صفحات :۲۸
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان در بیمارستان شهیدچمران شیراز می باشد. روش تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی است. برای این منظور با استفاده از پرسشنامه به انجام بررسی میدانی در بیمارستان شهید چمران شیراز پرداخته شد. جامعه اماری شامل کلیه کارکنان و مدیران بیمارستان شهید چمران شیراز به تعداد ۲۵۰ نفر که با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای گرداوری داده ها از پرسشنامه استاندارد هوش تجاری پوپویک ۲۰۱۲ ، فناوری اطلاعات انتکانوپاس ۲۰۰۶ و پرسشنامه استاندارد چابکی سازمان شریفی و ژانگ ۲۰۰۴ استفاده شد. برای بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات از شاخص های آمار توصیفی و از روش های آماراستنباطی از جمله آزمون کولموگروف اسمیرنف برای مشخص شدن نرمال بودن داده ها و از مدل سازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیهها استفاده شد. نتایج نشان داد که مدیریت فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان و هوش تجاری و ابعاد آن تاثیرمثبت و معناداری دارد و همچنین نقش واسطه ای چابکی سازمان تایید گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.