بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالیبانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالیبانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالیبانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالیبانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالیبانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بررسی نظام بانکداری در ایران نشان میدهد که، علی رغم اهمیت نقش این صنعت در رشد و توسعه بازارهای مالی؛ متاسفانه نتوانسته آن چنان که باید و شاید به ارایه خدمات با کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان در این حوزه بپردازد؛ به همین جهت طبق هدف اصلی در این تحقیق که تحقیقی کاربردی است، محقق به بررسی میزان رضایت کارکنان بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالی ارایه شده توسط بانک رفاه و ارزش ادراک شده این خدمات از سوی این مشتریان در قالب ۶ فرضیه پرداخته است تا از این طریق بتوان آنچه که باعث ایجاد یک درک بهتر از خدمات برای مشتری می شود را بررسی نماید. جامعه تحقیق کلیه کارکنان بیمارستان فارابی مشهد است که از خدمات مالی بانک رفاه استفاده می نمایند، نمونه ی انتخابی از این جامعه شامل ۲۱۴ نفر است که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد است که جهت بررسی روایی آن از روایی سازه تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. برای اندازه گیری پایایی ابزار تحقیق از آزمون کرونباخ استفاده شد و نتایج نشان دارد آلفای کرونباخ در تمامی متغیرهای پرسشنامه بیشتر از ۰/۷ و قابل قبول است. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش معادلات ساختاری و نرم افزار spss و smart pls استفاده گردید. در نهایت نتایج نشان داد ۵ فرضیه این تحقیق تایید و یک فرضیه رد شد؛ به عبارت دیگر طبق نتایج، کلیه ابعاد کیفیت خدمات جز قابلیت اطمینان بر رضایتمندی و ارزش ادراک شده از سوی مشتری تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.