بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه بانک ملت) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
امروزه کسب و کارها برای کسب موفقیت نیاز به مدیریت تجربه مشتریان خود خواهند داشت. صنعت بانکداری که خدمات مالی به مشتریان ارایه می دهد، نیازمند توجه خاص به مشتریان است. در فضای رقابتی این صنعت که با ورود بانکهای متعدد رقابتی تر شده است، بانک ملت نیز، نیازمند توجه ویژه به مشتریان در جهت جلب رضایت آنها، خلق تجربه مثبت و در نهایت تعهد و نگهداشت مشتریان می باشد. لذا با توجه به ضرورت این موضوع، در این پژوهش رابطه ی میان مولفه های تاثیرگذار بر تجربه مشتری شامل فرآیندها، شواهدفیزیکی ارایه خدمات، کارکنان، خدمات الکترونیک و خدمات شعبه ای و تجربه مشتری بررسی و با استفاده از روش تحلیل عاملی مدل پیشنهادی مورد تایید قرار گرفته است و در نهایت با استفاده از آزمون میانگین تک نمونه ای به بررسی اهمیت مولفه های تجربه مشتری پرداخته شده و با استفاده از آزمون فریدمن اولویت بندی مولفه های اصلی تجربه مشتری و زیربخش های آن صورت گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.