بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف این مطالعه تبیین رابطه بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بازه زمانی ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴ بوده است که با توجه به نمونه گیری حذف سیستماتیک تعداد حجم نمونه آماری ۱۲۸ شرکت مورد مطالعه قرار گرفتند. در جمع آوری داده های پژوهش نیز از روش کتابخانه ای (ابزار گزارش های آماری و صورت های مالی شرکت های مورد بررسی) استفاده گردید. در تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آمار استنباطی (تحلیل رگرسیون) و نرم افزار Eview استفاده گردید. یافته های حاصل از مطالعه حاضر نشان داد بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی رابطه معناداری وجود دارد اما تفاوت معناداری بین رقابت بازار محصول و نرخ حاکمیت شرکتی در صنایع خودرویی و سیمانی وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.