اولویت بندی روش های تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با استفاده ازروش های تصمیم گیری چندشاخصه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی روش های تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با استفاده ازروش های تصمیم گیری چندشاخصه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی روش های تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با استفاده ازروش های تصمیم گیری چندشاخصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی روش های تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با استفاده ازروش های تصمیم گیری چندشاخصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی روش های تبلیغاتی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با استفاده ازروش های تصمیم گیری چندشاخصه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با توجه به رقابت شدید بین شرکت ها و رشد سریع بازارها و همچنین تغییرات سریع در رفتار مصرف کنندگان، تبلیغات به عنوان ابزار اصلی در ایجاد آگاهی مصرف کنندگان از کالا و خدمات مورد توجه قرار گرفته است. موسسه آموزشی عالی آزاد ماهان یک موسسه آموزشی است که در زمینه های مختلف آموزش فعالیت دارد و سهم بازار بزرگی در این صنعت دارد. به علت وجود چندین رقیب جدی در این صنعت نیاز به تبلیغات و ارایه خدمات ویژه، امری ضروری محسوب می شود. لذا با توجه به لزوم تخصیص منابع به روش های مختلف تبلیغات، اولویت بندی آنها امری ضروری به نظر می رسد. بنابراین با توجه به اهمیت موضوع فوق، در این تحقیق با استفاده از روش های تصمیم گیری چندشاخصه به اولویت بندی روش های مختلف تبلیغات در موسسه ماهان پرداخته شده است. نتایج نشان داد تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تلویزیون نسبت به سایر تبلیغات در اولویت قرار دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.