از بازاریابی چندکاناله به بازاریابی کانال همه کاره: معرفی، چالش ها و فرصت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
از بازاریابی چندکاناله به بازاریابی کانال همه کاره: معرفی، چالش ها و فرصت ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد از بازاریابی چندکاناله به بازاریابی کانال همه کاره: معرفی، چالش ها و فرصت ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی از بازاریابی چندکاناله به بازاریابی کانال همه کاره: معرفی، چالش ها و فرصت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن از بازاریابی چندکاناله به بازاریابی کانال همه کاره: معرفی، چالش ها و فرصت ها :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
افزایش اشکال مختلف کانال و روند پیشرفت آن از یک به چند تا و سپس به بازاریابی کانال همه کاره خرید را برای مشتریان آسان تر کرده است اما مدیریت آن را برای بازاریابان یعنی هم تامین کنندگان بالادست و خرده فروشان پایین دست پیچیده تر کرده است در سال های اخیرمحققان و همین طور عمل کنندگان مدیریت کانال هم کاره را به عنوان بهترین روش برای ارایه چندین کانال پیشنهاد کرده اند. استراتژی کانال همه کاره مصرف کنندگان را قادر می سازد تا از کانال ها به صورت یکپارچه استفاده کنند و در عین حال هر کانال را به صورت منحصر به فرد تجربه کنند. با این حال واقعیت چیز دیگری به نظر می رسد: بسیاری از رویکردهای مدیریت کانال در عمل با هم، همزیستی دارند در پژوهش اصطلاحاتی برای توصیف مفاهیم مختلف بدون تمایز روشن استفاده می شود. در این مقاله ضمن معرفی مفاهیم چند کاناله و کانال همه کاره به بیان فرصت ها و چالش های پیش رو در این استراتژی ها می پردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.