عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید از قبیل فناوری ارتباطات از راه دور، شرکت ها، افراد و سازمان ها را قادر می سازد تا به کسب و کار و تجارت الکترونیکی مبادرت ورزند. این سازمان ها، فرصت هایی را فراهم می کنند تا منابع و مهارت هایی را که به تنهایی توسط افراد آن سازمان، قابل دستیابی نیستند از طریق منابع بیرون سازمان در دسترس قرار گیرند و طبق تعریف، انجام الکترونیکی کسب و کار است که فرصت ها و مزیت های فراوانی را در اختیار شرکت ها، دولت ها، و هم مصرف کنندگان می گذارد.امروزه، جهانی شدن،کوتاه شدن چرخه عمر محصول، مشتری گرایی و غیره، محیط سنتی کسب و کار را به یک محیط پویاتر تبدیل کرده است از این رو شکل های سنتی کسب و کار نمی تواند به خوبی جوابگو باشد و شکل های جدید تجارت، مانند کسب و کار الکترونیکی متداولتر شده است.در یک تعریف ساده، تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی به صورت online و از طریق شبکه جهانی اینترنت بیان کرد.این تکنیک در سال های اخیر در بستر internet رشد فزایندهای داشته است که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهای فیزیکی و غیر فیزیکی نظیر اتومبیل و یا نرم افزارهای کامپیوتری ، ارایهی سرویسهای مختلف به مشتریان (نظیر مشاوره های پزشکی یا حقوقی) و دیگر موارد تجاری (همچون تبادل کالا به کالا و راه اندازی مناقضات و مزایدات) باشد. هدف از به کار گیری تجارت الکترونیکی، گسترش روشهای قدیمی تجارت نیست، بلکه ارایهی روش جدید در انجام امور بازرگانی محسوب میشود. به واسطه ی این روش جدید جوانان قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت به تمام خریداران در سراسر جهان مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیت ها عرضه کنند. بسیاری از مردم تجارت الکترونیکی را منحصر به خرید و فروش از طریق شبکه ی اینترنت میدانند، در حالی که این امر فقط بخش کوچکی از تجارت الکترونیک را تشکیل میدهد و این مفهوم اکنون گستره ی وسیعی از جنبه های مختلف تجاری و اقتصادی را در برگرفته است. به سادگی میتوان هر گونه تراکنش مالی، تجاری بین موسسات و افراد مختلف را در حیطه ی تجارت الکترونیک گنجاند. به عبارتی امروزه رقابت شرکت ها بشدت به استفاده اثر بخش فناوری های اطلاعات و ارتباطات بستگی دارد. اکنون مدارک زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه شرکتهای اروپایی به میزان قابل توجهی، زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و اتصال به اینترنت خود را بهبود داده اند. بمنظور کسب منافع سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت ها نیاز دارند که گام هایی فراتر از صرفا دیجیتالی شدن بردارند. آنها هم باید مهارت ها کارکنان و هم کارفرمایان را ارتقا دهند و هم فناوری های اطلاعات و ارتباطات را وارد فرایندهای کسب و کارشان کنند. اکنون، تمرکز روی تغییر از مبادلات تجارت الکترونیکی به انجام الکترونیکی کسب و کار است. تاکید روی استفاده اثربخش از فناوری های اطلاعات و ارتباطات در طول زنجیره ارزش با واژه کسب و کار الکترونیکی منعکس می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.