اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی، بر خودکارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی، بر خودکارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی، بر خودکارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی، بر خودکارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی، بر خودکارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش اثر بخشی آموزش مداخلات ترمیمی بر خود کارآمدی و سلامت روان مادران دارای فرزند اتیسم استان اصفهان بود. در این پژوهش که از نوع نیمه تجربی بود به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه خودکارآمدی شرر و سلامت روان SCL90 استفاده شد که هر دو پرسشنامه دارای سازه و روایی بودند. جامعه آماری پژوهش حاضر ۵۰ نفر(۲۵ نفر گروه گواه و ۲۵ نفر گروه آزمایش) از مادرانی که دارای کودک اتیسم بودند،دعوت به عمل آمد.در این بررسی از نوع روش ضریب همبستگی پیرسون وتحلیل کوواریانس استفاده شد. تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش نشان داد که مداخلات ترمیمی بر خودکارآمدی وسلامت روان رابطه معنا داری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.