بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات ۱ سادات آل داود مهسا ۱۳۸۵ در سایه تحول علم کامپیوتر سبب تغییرات شگرفی در دنیای کسب و کار شده است اگرچه بحران شرکت های فعال در تجارت الکترونیکی و اصطلاحا شرکت های دات کام ۲ جزیی جمال زمستان ۰۹۹۱ در سال های اخیر موجب تردید در مورد مزایا و کارایی تجارت الکترونیکی ۳ عزیزی خداداد ۱۳۸۷ شده است اما باید توجه داشت که ادامه حیات تجاری در دنیای الکترونیکی ۴ سیدحمید خداداد و همکاران ۰۹۸۸ نیاز به قابلیت های الکترونیکی دارد برای موفقیت در دنیای الکترونیکی و تجارت الکترونیکی اولین و مهم ترین گام برنامه ریزی جهت شناسایی موانع به کارگیری تجرات الکترونیکی میباشد سازمان ها برای طراحی و اجرای مناسب استراتژی های بکارگیری تجارت الکترونیکی نیاز به آگاهی از موانع بکارگیری تجارت الکترونیکی دارند این موانع هم حالت داخلی ۵ جعفرپور محمود و همکاران ۰۹۸۸ و هم خارجی ۶ جعفرنژاد احمد و همکاران ۱۳۸۸ دارند برای بکارگیری موفقیت آمیز تجارت الکترونیکی سازمان باید مجموعه ای از منابع و قابلیت های داخلی را دارا باشد همچنین باید زیر ساختارهای لازم محیطی و خارجی که مربوط به مسایلی از قبیل زیرساختار حقوقی و قانونی آمادگی و قابلیت لازم شرکا و فضای رقابتی مناسب وجود داشته باشند کسب و کار الکترونیکی به عنوان یکی از زیر مجموعه های مهم IT و ICTرشد قابل توجهی را در دهه گذشته تجربه نموده است به طوری که رویکرد بیشتر موسسات تجاری در پذیرش و بکارگیری کسب و کار الکترونیکی در جهت ورود و کسب سهم بیشتری از بازار ها و جذب مشتریان جدید موثر و کارا بوده است ۵ جعفرپور کجکود و همکاران ۰۹۸۸از ویژگی های مهم تجارت الکترونیکی را میتوان ساده سازی امور تجاری کاهش هزینه ها دستیابی به بازارهای جهانی افزایش کارایی و اثربخشی و نهایتا افزایش بهره وری نام برد با توجه به مزایای تجارت الکترونیکی و افزایش روزافزون شمار کاربران اینترنت اگر سازمان ها و شرکت ها نوجهات لازم را به این تکنولوژی نوین داشته باشند در آینده نه چندان دور با کاهش سود و در بلند مدت با حذف از چرخه رقابت مواجه میشوند بنابراین میتوان بیان کرد که برنامه ریزی در راستای بکارگیری تجارت الکترونیکی در هر سازمان یکی از اقدامات استراتژیک آن سازمان محسوب میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.