شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف ارایه مدل وزنی (ابعاد و شاخص ها) هوش تجاری بر مبنای متدولوژی فرایند تحلیل شبکه ای فازی، در صنعت بازاریابی و تبلیغات به انجام رسید. جامعه آماری تحقیق حاضر، یک تیم ۲۰ نفره خبره بودند که بر اساس روش قضاوتی انتخاب شدند. ویژگی مشترک افراد مشمول در تیم خبرگان، آگاهی و اشراف آنها نسبت به صنعت بازاریابی وتبلیغات، مباحث مدیریتی و سیستمی، و علاقه آنها به شرکت در این پژوهش بود. همچنین، ابزار اصلی جمع آوری داده ها در این تحقیق، پرسشنامه هایی بود که بنا به اهداف مختلف طراحی گردید و بعد از اخذ تاییدیه از استاد محترم راهنما، در میان جامعه آماری مورد نظر توزیع شد. بعد از توزیع و جمع آوری داده ها، انجام تجزیه و تحلیل های لازمه از طریق نرم افزارهای SPSS، Matlab، Excel در دستور کار قرار گرفت. در این فرایند، آنالیزهایی همچون آزمون تی t ، تحلیل عاملی اکتشافی، تحلیل دیمتل Dematel، و فرایند تحلیل شبکه ای فازی Fuzzy ANP به انجام رسید. سرانجام، نتایج تحقیق منجر به شناسایی ۴ بعد اصلی (تحابق با نیازها و اهداف کسب و کار، کارکرد فنی سیستم هوش تجاری، انعحاف پذیری، و توانایی یکپارچه سازی و ادغام تجارب و نیازها) و ۱۳ شاخص گردید و وزن نهایی و کلی آنها مورد محاسبه قرار گرفت. لازم به ذکر است که این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، از لحاظ رویکرد پیمایشی و از نوع محالعات اکتشافی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.