تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان فروشگاه های آنلاین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان فروشگاه های آنلاین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان فروشگاه های آنلاین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان فروشگاه های آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان فروشگاه های آنلاین :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
در محیط های کسب و کار امروزی که بدون فن آوری های نوین نمی توانند پاسخ گوی نیازهای مشتریان باشند، ارایه خدمات با کیفیت و کارآمد نقش حیاتی در جذب و حفظ مشتریان دارد. یکی از این فن آوری های جذاب خدمات سلف سرویس می باشد. لذا در پژوهش حاضر جهت بررسی تاثیر فناوری سلف سرویس بر رضایت مشتریان از مدل انتظار تایید توسعه یافته در زمینه فناوری به کار گرفته شده است. این مدل به طور گسترده در حوزه فناوری آنلاین استفاده می شود. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد و ابزار گردآوری داده، ۲ پرسشنامه ی فناور سلف سرویس و رضایت مشتریان می باشد که پس از تایید روایی و پایایی پرسشنامه براساس روش نمونه گیری تصادفی ساده بین ۳۶۹ نفر از مشتریان در دسترس فروشگاه های آنلاین دارای نماد الکترونیک شهر تهران توزیع گردید. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از نرم افزارهای spss21 و ایموس ۲۱ و مدلسازی معادلات ساختاری حاکی از این است که همه فرضیات مدل مورد تایید واقع شده اند، مدل مفهومی نیز در جامعه مورد بررسی، مورد تایید قرار گرفته و از جامعیت برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.