بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازار یابی داخلی مدیریت بازرگانی داخلی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازار یابی داخلی مدیریت بازرگانی داخلی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازار یابی داخلی مدیریت بازرگانی داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازار یابی داخلی مدیریت بازرگانی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازار یابی داخلی مدیریت بازرگانی داخلی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

روند بوجود آمدن موسسات و سازمان های بزرگ دردهه های گذشته گواه این مدعاست که شرکت ها و سازمان ها با ساختارهای سنتی، انعظاف پذیری لازم برای همسویی با تغییرات محیط پیچیده پیرامون خود را ندارد و به علت عدم تحبیق خود با روند تحولات اجتماعی و جهانی، به عدم کارایی لازم در عرصه رقابت محکوم شده اند. از آنجاییکه محیط همواره درمعرض تغییر و تحول است، سازمان ها برای غلبه بر این دگرگونی ها و در رویارویی با تحولات پرشتاب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وسیاسی و هماهنگی با شرایط جدید باید خود را به ابزار هایی مجهز کنند، و باید گفت تداوم فعالیت و بقای هر سازمان به شناخت و استفاده عمیق آن سازمان از این ابرازها بستگی دارد. با توجه به افزایش روز افزون نقش و اهمیتتکنیک های بازاریابی داخلی در سازمان ها و با توجه به این مهم که هدف اصلی این روش بازاریابی افراد درون سازمان می باشد، این پژوهش به دنبال بررسی این چالش مهم می باشد که در سازمان های یادگیرنده که تمام تلاش آنها برای به روز نگه داشتن کارکنان خود می باشد تاثیراین روش بازاریابی در ایجاد تعهد سازمانی در بین کارکنان این نوع سازمان ها چقدر می باشد. بنابراین هدف اصلی در این پژوهش بررسی نقش بازاریابی داخلی می باشد و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی در سطوح مختلف سازمان عرصه رقابت بسیار تنگ تر شده و هر سازمانی که خود بهتر با تغییرات روز وفق دهد امکان بقا و رسیدن به موفقیت را در دنیای رقابت خواهد داشت، با توجه به اهمیت این موضوع این پژوهش به بررسی تاثیر تاثیر سازمان یادگیرنده از بعد (یادگیری سازمانی) بر بازاریابی داخلی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.