نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تعدیلگر ماهیت محصول در بررسی تاثیر تمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش به دنبال تاثیرات نظریه تمرکز تنظیمی بر اثر بخشی تبلیغات با توجه به ماهیت محصول )لذت جویانه و فایده بر( می باشد. مدل پیشنهادی پژوهش با استفاده از ادبیات موجود در زمینه تمرکز تنظیمی،ماهیت محصول، اثر بخشی تبلیغات و رابطه بین این متغیرها ارایه گردید. در این پژوهش به منظور تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران در حالت جامعه محدود استفاده شد و تعداد نمونه بر اساس فرمول کوکران ۱۶۲ نفر بدست آمد. برای جمعآوری داده ها از روش غیراحتمالی )قضاوتی( استفاده گردید. در این پژوهش بر مبنای ادبیات و مبانی نظری پژوهش، از پرسشنامه های استاندارد در پژوهش های پیشین استفاده گردیده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای پرسشنامه و آزمون فرضیه ها از نرمافزارهای SPSS و PLS استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که نقش تعدیلکننده ماهیت محصول در رابطه بین تمرکز تنظیمی و اثربخشی تبلیغات تاثیر معناداری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.