مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری برنقش آمادگی تکنولوژی و رسانه های اجتماعی برمدیریت ارتباط بامشتری باتاکید برنقش میانجی مدیریت دانش دربانک های خصوصی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مدیریت دانش به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می شود که در نتیجه آنها دانش کسب، نگهداری و استفاده می شود و هدف از آن بهره برداری از دارایی های فکری به منظور افزایش بهره وری، ایجاد ارزش های جدید و بالا بردن قابلیت رقابت پذیری است (جزنی،۱۳۹۳). مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیت های کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود (رضاییان،۱۳۹۲). آمادگی تکنولوژی فرآیندی است که با توجه به مواردی مانند زیرساخت های نرم افزای و سخت افزاری، موفقیت سازمان را در استفاده از راهبردهای جدید مدیریتی مانند مدیریت ارتباط با مشتری تضمین می نماید (مورنو و همکاران، ۲۰۱۵). رسانه های اجتماعی ابزار و وسایلی که برای تبادل پیام بین فرستنده و گیرنده استفاده می شوند و انواع مختلفی مانند شبکه های اجتماعی ، عکس و فیلم ، سایت ها و وبلاگ ها را شامل می شود ( مورنو و همکاران،۲۰۱۵) هدف این پژوهش بررسی تاثیر آمادگی تکنولوژی و استفاده از رسانه های اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر نقش میانجی مدیریت دانش در بانک های خصوصی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.