مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مفاهیم تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن بر فرایند رفتار خرید مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

شرکت های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چارهای جزبه کارگیری از تبلیغات نخواهند داشت . این امر در مورد شرکتهایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت . بنابراین رشد و توسعه بالقوه چشمگیری، بهویژه برای تهیه و تدارک محصولات و خدمات از طریق اینترنت، مورد انتظار است . اینترنت ، میتواند فرایند تصمیم گیری خرید را برای تصمیم گیری مصرف کننده فراهم کند . ازاینرو مصرف کنندگان میتوانند، از اینترنت برای هریک از گام های فرایند تصمیم گیری خرید استفاده کنند. لذا پژوهش حاضر بر آن است تا مطالعات پیشین در این مورد را گردآوری و بررسی نماید. نتایج حاکی از آن است که تبلیغات اینترنتی بر رفتارخرید مشتریان تاثیر دارد. بنابراین سازمانهایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش میپردازند، باید تلاش کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. البته برخلاف نوع، تعداد و مکان خرید، یافتن اطلاعاتی از علل رفتار خرید مصرفکننده یا خریدار کار ساده ای نیست؛ زیرا پاسخ به این سوال در ذهن مصرف کننده یا خریدار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.